beautiful and pierced 4

V__369A.jpg
[Total: 14    Average: 3.7/5]

All wet with my own cum…wanna taste

beautiful and pierced 4 written by tdomf_7323a average rating 3.7/5 - 14 user ratings
«« Previous post
Exchange Your Cock for this Heel
Next post »»
Creamy puSsy

22 Comments for beautiful and pierced 4

  1. stephen on June 2, 2016: (Reply)
    Tight and Wet LOVE It.
  2. breastfan21@gmail.com on November 20, 2015: (Reply)
    Just luv to pull it open just like that and shove my tongue in deep.
  3. hubby on November 20, 2015: (Reply)
    Any certain request while I am in town???oh and if your in Hollywood tonight and can guess who she is…you might get to see that pussy in real time
  4. mrlac35@gmail.com on November 20, 2015: (Reply)
    Lick it all up yummy
  5. xxxJonxxx on November 19, 2015: (Reply)
    Love to see upclose! You should get filled with hot cum and show!! MMmmmm love it though
    • hubby on November 20, 2015: (Reply)
      Kinda my plan for tomorrow..hope you guys enjoy my sexy wife’s pics
  6. Beautiful and Pierced .. Its me on November 19, 2015: (Reply)
    Yes I am a squirter.. Tigger goes nuts when I do 🙂
  7. lic-a-lot-a-pus on November 19, 2015: (Reply)
    My favorite sport….Lapping pussy juice. Are you a squirter…love ’em extra JUICY..Mmm
    • hubby on November 20, 2015: (Reply)
      Yes she does…about eight feet….damn ..i love when she does…tastey as hell…and to all you unknown guys…no it sure the hell isn’t piss…i would drink her squirt not piss
  8. Dan on November 19, 2015: (Reply)
    Stoked tigger is out of town and letting me dick you deep and fill you full of hot sticky spunk all night!
    • hubby on November 20, 2015: (Reply)
      Ok…dan move over …im back in town now…LMAO
  9. dd.eddie on November 19, 2015: (Reply)
    Oh my YES! be you 30, 40, 50, 60, or 70yo! and from pussy to ass
  10. Bane on November 19, 2015: (Reply)
    Yup
  11. ratemynaughtyfan@gmail.com on November 19, 2015: (Reply)
    great piercing, all wet ready for penetration, are you ready for mine? msg me 😉
  12. Dave2303 on November 19, 2015: (Reply)
    Stretch that fuck hole open!
    • hubby on November 19, 2015: (Reply)
      Plan on it
  13. hubby on November 19, 2015: (Reply)
    Love your wetness…i wanna lick
    • Beautiful and Pierced .. Its me on November 19, 2015: (Reply)
      you will be able to when you get home tomorrow my Tigger !!!
      • Dave2303 on November 19, 2015: (Reply)
        We want pics when he does!
        • hubby on November 20, 2015: (Reply)
          Will do…all for you Dave 2303
  14. mdelano35.md@gmail.com on November 19, 2015: (Reply)
    I would love a taste of that sweet wet juicy lil pink pussy. And then feel it squeeze my love potion out of my throbbing hard cock. Mmm. Fuckin gorgeous sexy lady 🙂 10
  15. Anonymous on November 19, 2015: (Reply)
    Love to taste that tight pussy

Comments Feed RSS

Comment on beautiful and pierced 4?